Monday, April 29, 2013

Instagram-spam!

Medan jag funderar lite på hur den här bloggen ska se ut så tänkte jag visa lite bilder som jag lagt upp på Instagram senaste veckorna. Mitt "offer" under fastan var att inte köpa några nya nagellack, så när påsken kom och fastan var över så gick jag lite överstyr och köpte en massa nytt! OPI, Color Club, Sinful, Revlon, Models Own, Sally Hansen, Illamasqua och Barry M. Barry M är inte med på bild men resten är med på flaskbilder! Nu ska jag bara swatcha allt det här, men det blir väl när jag kommit på vad jag ska göra med bilderna.

Min sambo brukar redigera och vattenmärka åt mig i Photoshop men det är krångligt för jag måste skicka alla bilder till honom (eller ja, ge honom minneskortet) och dessutom har han fullt upp som det är med sina masterstudier. Så det bästa vore väl om jag kunde fixa mina bilder själv. Första steget blir att bygga en liten ljusbox tror jag!











No comments:

Post a Comment